Poze cu membrii Abra


Multumesc Mica !

Ducu

Iulia

Geo Morcov


4 gânduri despre „Poze cu membrii Abra

  1. Super, e super…si cu pozele si cu fragmentele…imi place mult:) am si o sugestie, cred ca ar fi interesant un articol cu fragmente reprezentative din comentariile celor care isi aduc aminte de abra si au scris amintirile pe blogul lui krossfire.
    Good job!!

  2. buna,la toata lumea. a trecut ceva vreme decandnu mai stiu nimic ,de lumea in care am trait si eu alaturi de voi.de ce sa nu recunosc ,mi-e dor de voi .mica andreea ,ducu ,radu,si geo ,si dana.va spun multa bafta in viata,si sper o revedere.va multumesc ca cititi mesajul.mama iuliei.

Lasă un răspuns

