Emisiune Abracadabra


Dupa cum am promis vin cu vesti noi despre emisiune…. miercuri va fi avanpremiera emisunii…se va difuza pe ProTv International de la ora 14 la 16  unde vor fi invitati toti membrii Abrei.

Enjoy, revin cu vesti cat mai calde,

LE..

Am inteles eu gresit, emisiunea se va filma astazi si se va difuza sambata si duminica de la 18 30 pe PROTV International

4 gânduri despre „Emisiune Abracadabra

  1. vai dar ce mari au crescut…de fapt si eu am crescut….am crescut cu abracadabra…..va multumesc ca ne-ati fost alaturi atatia ani!”!!!!

  2. vai dar ce mari au crescut….de fapt si eu am crescut o data cu ei.Am fost o fana fidela al abracadabrei…..va multumesc ca ne-ati facut copilaria mai frumoasa.Am avut ocazia sa va intalnesc si in orasul meu natal,focsani.Va doresc numai bine si numai realizari!!

Lasă un răspuns

